mandag 21. juli 2008

MAMMA!!!! Hvor har du gjort av...


de gamle nabbiperlene mine??
Good old Marthe har fått en åpenbaring...dette kun ved å sitte i stolen og tenke. Noen som husker Mona fra "Dansefeber"s ørepynt fra de siste sendingene? Dette var en slags gammeldags kassettspiller i rosa, hvite og gule nabbiperler. Disse kom jeg på idag, og jeg tenkte med en gang scrapping- såklart. Man har jo egentlig uendelige muligheter til å lage diverse i nabbiperler... pynt og alskens dillerier.




Har ikke mamma tatt vare på de, så bærer det ned på lekebutikken for å kjøpe en pakke! Jeg vil...helst for en time siden:P

Opp på loftet med seg!!


3 kommentarer:

Vibeke sa...

Slike er kule!!!! Jeg har "lånt" noen av frøkna mi!!! Håper du har fått skaffet deg:):) Og jeg gleder meg til å se hva du kan trylle frem med dem:)

Tuppene sa...

Jepp- jeg fikk tak i! Er i full gang å produsere diverse elementer! Satser på en litt mer freestyle stil fremover, så da passer det med nabbiperler i alle regnbuens farger!:D

Søtsak sa...

Oioi! Enda ei som kaller nabbiperler for.. eh, nabbiperler:p Har diskutert akkurat det der med veldig mange i det siste nemlig, og det er så og si INGEN som har hørt ordet nabbi før?? Hva i all verden. Er det ikke det det heter da? :)