onsdag 2. juli 2008

Liten bok nr. 3


Jaaa.. da har jeg gjort litt i kveld i alle fall! Jeg er overhode ikke fornøyd med denne boka, men er så lenge siden jeg har postet noe arbeider her, så jeg føler at jeg må komme med noe nå!

I tillegg til denne har jeg lagd en LO som jeg ikke kan vise her i bloggen, men den skal jeg legge i dagboka mi inne på scrapping.no! Okeeeei?:)

Har ikke med forsiden heller fordi.. tja.. den er enda verre:P hehe..



"You are the star of being fabulous" står det. Fordi hun som skal få den er helt motefrelst og går alltid med noe hot på seg. Dessuten er hun meget svak for rosa, så da var fargevalget såre enkelt!



En av mine mange venninner i Oslo som jeg savner her jeg sitter hjemme i sommerferien, og dette må selvfølgelig skrives!




Og såklart kommer jeg tilbake til høsten. Det hjertet der er en pappbit som jeg hadde lim og perler på. De faller av om en puster på de, men jeg syns det var en smule søtt fordi.

Den siste boka jeg har tenkt å lage er til en av mine nærmeste venner i Oslo som enda ikke har fått bok. Tenkte å få den litt freestyle selv om jeg ikke er særlig flink i genren... Noen tips?? Hun er nemlig ikke sukkersøt i stil eller noe, så da fant jeg ut av freestyle hadde vært midt i blinken til henne!

Vi "sjåast" :)


Ingen kommentarer: